Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Το αλλο μου μισο:')

Λοιπον μικρη:)
Με καταφερες τελικα να φτιαξω μπλοκ.
το γιατι θα το μαθουμε σε λιγο καιρο απο τωρα ή μαλλον οχι το ξερουμε το γιατι.

Ετσι λοιπον η πρωτη μου αναρτηση ειναι για σενα που με εχεις ταλαιπωρησει οσο κανενας αλλος στον κοσμο αυτο και φαντασου με ξερεις τοσο λογο!
Ναι Μαριλιζα σε εσενα αναφερομαι.Ειμαι τυχερη και ευγνωμων που εισαι διπλα μου,κοντα μου, να ακους οτι βλακειες λεω.
Ειναι τιμη μου να θελεις να μακουσεις καθως επισης να μιλας μαζι μου για τα προβληματα αλλα και ακομη και για τα πραγματα της ζωης σου που δεν θεορουνται προβληματα!

Μην ξεχασεις ποτε πως θα ειμαι κοντα σου για παντα ακομη και αν δεν θα βλεπομαστε πια στο σχολειο, ακομη και αν δν μιλαμε συχνα στο τηλεφωνο θα επικοινωνουμε εμεις οι δυο.

Και τα βραδια του σαββατου εαν υπαρξει η "στιγμη αδυναμιας" ξερεις οτι κοιμαμαι αργα και πως θα περιμενω να αναψει η οθονη και να λεει το ονομα σου επανω -δεν θα λεει το ονομα σου ακριβως αλλα δεν εχει σημασια-

Σαγαπαω μικρη μου:')
Σε ευχαριστω για ολα οσα εχεις κανει για μενα.

Σαγαπαω πολυ μικρηη. Πολυ!

Ααα και για να μην το ξεχασω εισαι πανεμορφη πριγκιπισσα μου!

Και τελος μια χαρη, μην ξεχασεις ποτε: "ειναι δυσκολο να βρησκεις το αλλο σου μισο και μετα να το χανεις" 
μεχρι το τελος του κοσμου:')

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου