Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Μια ευχη:3

Και ερχομαι να σε κοιταξω για να δω πως υπαρχεις ακομη.
Να δω αν ξανανιωσω οπως πριν.
Και πραγματι σε συνανταω και αισθανομαι πως λιγο ακομη να με κοιτας θα φερθω σαν δεκαχρονο που
βλεπει το παιχνιδι των ονειρων του σε ενα ραφι μεσα σε μια συσκευασια.
Δεν κανω τιποτε αλλο παρα να σε κοιταζω και ακομη και αυτο το τοσο μικρο προσπαθω να το κανω την ωρα που εσυ δεν κοιτας για τον πολυ απλο λογο να μην με προσεξεις.
Αλλά καθε φορα που με κοιταζεις,εγω κοιταζω αλλου.
Καθε φορα που κοιταζεις αλλου,εγω κοιταζω εσενα.

Αλλα ξερεις τι νιωθω?
Σε συναντησα για καποιο λογο.
Ενιωσα ετσι για καποιο λογο.

Ναι ισως να ειμαι μιλια μακρυα σου αλλα αυτο δεν με εμποδιζει να κανω ονειρα και να αισθανομαι ετσι.

Οταν ειμαι μαζι σου εστω και οταν καθομαι κοντα σου νιωθω χαρουμενη και λιγοτερο μονη.
Μου λειπει ο ηχος της φωνης σου.
Μονο να σε δω θελω τιποτα αλλο για μια στιγμη, εχω αναγκη να αισθανθω οπως πριν.

Σε εχω αναγκη πιο πολυ απο ποτε.

Μονο να σε ξαναδω για μια στιμη:3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου