Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

μα δεν μπορει να ειναι το τελος.. ναι?και τοτε γιατι ειναι!

Καποτε δεν φανταζομουν οτι θα ερχομουν σε τετοιο σημειο
να σβηνω τα παντα που να τον θυμιζουν!
να θελω πραγματικα πολυ να τελειωσουν ολα μεσα μου!
να μην υπαρχει πια στο μυαλο μου και γενικοτερα να μην υπαρχει!
τι αλλαξε?
οτι πολλαπλασιαζεται ο πονος καθημερινα?
οχι!
εκεινος αλλαξε και εγω!
το οτι κανω πωσ δεν το βλεπω δεν σημαινει πως δεν υπαρχει!
το οτι περιμενω να καλυτερεψουν τα πραγματα ξερω πωσ δεν θα γινει τιποτα
αρα δεν σημαινει πωσ θα αλλαξει κατι!
Λυπαμαι που το λεω αυτο. Ναι ισωσ καποτε το μετανιωσω
μα δεν με νοιαζει!
Δεν μπορω να πιστεψω πως εχω φτασει σε τετοιο σημειο..
να μισω!!
Να μισω να σηκωνομαι το πρωι για να παω σχολειο
Να μισω να σε βλεπω
Να μισω να σε ακουω
Να μισω να υπαρχω
Να μισω να ονειρευομαι 
Να μισω εσενα
Να μισω εμενα
Να μισω την ζωη μου!!
Και που καταληγω καθε φορα?
Να με λυπαμαι!!
Τι σκατα να λυπαμαι εμενα? τον ιδιο μου τον εαυτο
Να λυπαμαι που τι?
Που σε γνωρισα?που σε προσεξα χωρισ να υπαρχει κανενασ λογοσ?
που σε κοιταξα?που προσπαθω?που καθε φορα πεφτω και σαν να μην εγινε
τιποτα λεω οπππ ενταξει δεν πειραζει!!
Να λυπαμαι που τι? που τι?
Να λυπαμαι που τιποτα!!

Να τελειωσει! η επομενη αυτοματη ευχη ειναι να τελειωσει!
φτανει...αρκετα..

                                                        θελω αυριο να μην υπαρχεις!
                                             χεστικα για γενικα...μεσα μου να μην υπαρχεις!

2 σχόλια: