Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Ιουλιος:)

Δεν ειναι οτι δεν αναγνωριζω την μορφη σου πλεον,μα δεν ξερω!
Ειναι σαν μια φιγουρα που υπαρχει μοναχα οταν κλεινω τα ματια μου.
Οπ! Τα ανοιξα,εφυγες!
Δεν εχω σταματησει να ονειρευομαι,να ακομη και τωρα,εδω,στεκομαι και ονειρευομαι.Δεν θα
σταματησω!Δεν θελω!
Θελω να ζω τα ονειρα και τους εφιαλτες
να νιωθω το φως και το σκοταδι,
τον ηλιο και το φεγγαρι.
Τις στιγμες,τα ονειρα,τις γευσεις.
Καλοκαιρι!Τελειωσε ο χειμωνας!Αλλαξανε πολλα,χαχ θυμαμαι,ακομη αλλαζουν!Εγω τ'αλλαζω.
Τα αλλαζω αισθανομενη μια ανωτερη δυναμη να με κυριευει που με βοηθα ακομη να ελεγχω τα ονειρα μου,να τα καθοδηγω παραλληλα με την ζωη μου!
Ειδες ειπα 'ζωη' και οχι 'πραγματικοτητα'
Ναι οντως  αυτη η ιστορια,ναι αυτη  που μου διαβασες εχθες το βραδυ για  καληνυχτα. 
Να με καληνυχτιζεις συχνα ετσι,με βοηθας να σκεφτομαι,να το ονειρευομαι.


Και παλι,παλι εκεινη η εικονα απο εκεινο το μεσημερι,να απομακρυνεσαι,να φευγεις,να βλεπω μοναχα την σκια σου και αργοτερα ουτε και εκεινη,που πηγαινες?
                                          -και τωρα που πηγες?
Δεν ανησυχω.Μπορω να το ελεγξω.
Μπορω να σε γυρισω πισω.
Πισω στο εσυ.
Πισω στο ονειρο.
Πισω στον καθρεφτη.

                                                                       Μα  οχι.Τωρα υπαρχει η θαλασσα.Αργοτερα:)
Μαγιαα*
         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου