Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Παει καιρος..

παει καιρος που ηταν ολα καλα..
δεν θυμαμαι καν πως ειναι ενα αληθινο χαμογελο ή μια αληθινη αγκαλια ή κατι τελος παντων..
αυτο που λεμε "ειμαι καλα" στην ερωτηση τι κανεις..ομως να το εννοεις..
υποκρινομαι.
ναι υποκρινομαι..οχι,οχι στους αλλους στον εαυτο μου και μαλιστα απο τις μεγαλυτερες υποκρισιες..
δεν εχω την αντοχη να ασχοληθω με τα δικα μου προβλημα ισως επειδη ειναι αλυτα ισως επειδη δεν ξερω πως να τα αντιμετωπισω ισως επειδη δεν εχουν σημασια ή ακομη ισως να μη με νοιαζουν πια γιατι ολα τελειωσαν τοσο αποτομα,τοσο αδοξα και τοσο σιωπηλα..


μα ποσο λαθος εκανα..ποσο λαθος εκανα που ενω οντως ηταν τοτε ολα καλα εγω καθομουν και ελεγα μακαρι να μην ηταν ετσι τα πραγματα..
και τωρα που οντως δεν ειναι ετσι τα πραγματα ειναι χειροτερα ή ακομη και καλυτερα θελω τοσο να γυρισει εκεινος ο Νοεμβρης που οντως ηταν ολα υπεροχαα

τι σκατα,μια χρονια ειναι και μετα αλλαζουν ολα οριστικα..
καινουργια προσωπα,καινουργιες καταστασεις καινουργια ολαααα..
χαχ ειναι γελοιοοο..
ειναι γελοιο που σκεφτομαι ετσι που ουτε να ακουσω δεν ηθελα πως υπαρχει μια περιπτωση που να μην ειμαι κοντα του ουτεεεε μιαα..
και τωραα ειναι το μονο που σκεφτομαιιι να τελειωσει αυτη ας την πουμε χρονια και να τελειωσουν ολαααα..

ολα γυριζουν
ολαα φευγουν και χανονται και ξανα ξανα ξανα ξανα..

οτι ειπα δεν ξεχναω ποτε  και οτι σου ελεγα τοτε που ηταν ολα καλα, ειμασταν μαζιιι θα σου λεω και τωρα που ειμαστε μακρυα και με μισεις..
απλα με μια διαφορα τωρα δεν θα με ακους ισως να το νιωθεις ισως παλι οχι γιατι ενταξει.....δεν εχει σημασιααα..



ποσο να ναι αραγε?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου