Τρίτη 10 Απριλίου 2012

διαφορετικο πρωινο:)

ισως να ειναι η τελευταια φοραα που γραφω εδωω..μονηη..
εμμ οταν μια φιλη ή καλυτερα μια κολλητη ειδε-διαβασε το μπλογκ μου
μαλλον της αρεσεε πολυ η ιδεα και μου ζητησε να το εχουμε μαζι..
Μα πως να αρνηθω?
Ειναι κολλητη μου απο τα 6 μου και το γεγονος οτι αυτα που γραφω ισως και να την αγγιξαν λιγακι απαντησαα πως ναιι:)
αν και δεν νιωθουμε ακριβως τα ιδιααα..εχω νιωσει,εχει νιωσει διαφορετικα συναισθηματα η καθεμια μα αυτο ειναι και το συναρπαστικο σε αυτη την ιστορια μεταξυ μας!

Μαρεσει να μοιραζομαστε πραγματαα,δενομαστε ακομη πιο πολυ..
το μονο θεμαα τωρα ειναι οτι θα πρεπει να γραφουμε καθε φορα στο τελος ποιαα κανει την καθε αναρτηση..
αν και για καποιους δεν νομιζω πως θα χρειαζεται,καποιοι ξερουν πως γραφω εγω και για ποιον ή ποιους.. εκεινη ή εκεινους δεν τους/την φοβαμαι;)

μαρεσειιι η ιδεα.
θα αλλαξει καπως τον μπλοκ και θα σπασει αυτη η μονοτωνια που συνηθιζαα να εχω σε καθε αναρτηση.. ισως να καταντησα να γινομαι λιγο γραφικη.

Απο αυριο λοιπον ή το συντομοτερο δυνατον θα ειμαστε 2 και οχι το μισο ουτε το 1 ομως..


                                                                             κολλητη μου καλως ηρθες:*
                                                                             σαγαπαω^^
                                                                             περιμενω να δω αναρτησεις..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου