Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Προς: τον εαυτο μου!

ειναι αυτο που λεμε δυσκολο κομματι.
δεν βρησκεις καποιον που να καταλαβαινει, ομως πραγματικα να καταλαβεινει
και οχι απλα να νομιζει πως ξερει.
και εκεινος που οντως ξερει,ξερει πως νιωθεις ειναι μακρυα.
ειναι αυτο που λεμε "ειμαι μονη"
ενω 1000 ανθρωποι περιστρεφονται γυρω απο σενα.
ειναι αυτο που λεμε "θελω να μιλησω σε καποιον για σενα"
ενω υπαρχουν να σακουσουν.
ισως αυτος που χρειαζεσαι να ειναι ο εαυτος σου.
ισως να εχει χαθει στα προβληματα σου και στην επιλογη σου στα προβληματα των αλλων.
και το πιο βασικο?
να μην τον αφηνες να χαθει.
και τελικα καταλαληγεις να αναρωτιεσαι τι σου συμβαινει?
και πως να το ξεπερασεις.
νιωθεις μοναδικος στον κοσμο που σκεφτεσαι ετσι και που εχεις νιωσει τετοια συναισθηματα
για καποιον που στην  ουσια δεν υπαρχει.
και λεω δεν υπαρχει γιατι οι λεξεις,τα λογια, τα σαγαπαω που φωναζεις στον αερα ελπιζοντας πως θα σακουσει,
να γραφεις το αρχικο του ονοματος του παντου ελπιζοντας πως καποτε θα το δει
και να επιμενεις για κατι που ισως να χαθει στον χρονο ελπιζοντας
πως καποτε θα καταλαβει νομιζεις πως πεφτουν στο κενο.
ομως οχι εχω καταφερει να τον κανω να ειναι.
Και τελικα:
ναι ειναι ο μονος που εχω νιωσει ετσι.
ναι ειναι ο μονος που δεν εχει τιποτα ιδιαιτερο και ομως ειναι μοναδικος.
ναι ειναι ο μονος που καθε φορα που τον βλεπω αλλαζει ολος μου ο κοσμος
ναι ειναι ΕΚΕΙΝΟΣ που αγαπαω με ολο μου το ειναι.

ναι ειναι εκεινος που θελω και νιωθω ετσι..

ψαχνω να βρω τον εαυτο μου,ισως να βαρεθηκε να με ακουει και απουσιαζει
αλλα ακομη και ετσι να ειναι
i still love him and it doesnt change.

Εαυτεεε μου οπου και αν εισαι,
εισαι τσατσος που με παρατησες..

σε περιμενω να γυρισεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου